שלב ראשון - הכרות
לכל עסק יש סיפור משלו ותמיד כאשר מגיע לקוח חדש ההתרגשות גדולה. להכיר ולשמוע סיפורים חדשים. סיפורים על חנות קונספט שעומדת להיפתח בקרוב. סיפורים על הרעיונות שעומדים מאחורי הקמת סטארטאפ חדש וסיפורים על ההיסטוריה של עסק משפחתי שקיים כבר הרבה שנים.
ומבחינתי הסיפורים האלה הם לא רק מעניינים מאוד ומכניסים עניין רב בעבודה שלי, הם גם מאוד משמעותיים ומהווים בסיס לתהליך המיתוג עצמו.
שלב שני - מחקר
כשמתחיל פרויקט מיתוג חברה חדש אני יודעת שתוך יומיים שלושה כנראה אהפוך ל"מומחית" בנושא חדש. כך קרה כשהתחלתי פרויקט מיתוג למשתלה גדולה שמתמחה בגידול סחלבים.
חקרתי על הסחלבים , איך? ואיפה? ואיזה זנים? ובדקתי איך נראים עלי הכותרת של הפרח ומה סקלת הצבעים שלו.
וכך במהלך השנים הפכתי ל"מומחית" לעגלות תינוק, "מומחית" לתוכנת SAP, "מומחית" לסחוג תימני ועוד ועוד
שלב שלישי - מיתוג גרפי
בשלב זה כבר אפשר להוריד את המרכאות מהמילה מומחית. כי זו כבר באמת המומחיות שלי. והאהבה הגדולה שלי - מיתוג גרפי.
כל מיתוג גרפי שאני עושה מתחיל בדף חלק במחברת הספירלה שלי שבו אני מעלה רעיונות ומציירת סקיצות. סקיצות שיעלו למחשב ותוך מספר ימים יקבלו חיים וצבע ויהפכו להיות לוגו לעסק עם אפיון מדויק , עם שפה גרפית תדמיתית, ועם צבעוניות ייחודית.
ובסופו של כל תהליך מיתוג חברה תמיד מעניין (מנקודת מבטה של מעצבת גרפית) לחזור למחברת הספירלה שלי ולראות איך הכל התחיל.
בשאלות נוספות בנושא מיתוג חברה צרו קשר
Yorumlar